jennaah

Alla inlägg under november 2010

Av Jenna - 23 november 2010 16:06

Igår såg min dag ut som så att jag spelade The Sims 3 i hela 10 timmar. Herre min marmeladmacka, varför sitter man så länge vid ett sånt egentligen meningslöst spel?


Men. Iallafall. Jag gillade det, men det är vissa saker som är krångliga för mig fortfarande, men man lär sig väl. Jag är inte så jävla hightec som jag kanske inbillar mig att jag är emellanåt, haha.


Jag är så himla sugen på att julpynta. Tog fram ljusstaken men den trillade ner i golvet i samma veva som en liten värmeljusgrej ramlade, blev till att dammsuga direkt så testade jag ljusstaken - och visst funkar den, men den lyser sjukt starkt så antar att den fick sig en rejäl smäll trots allt. Otur otur otur, men iallafall. Inget att göra åt. Har spelat lite Nordman och lyssnat på bland annat "En Julsaga", you got to love it.


Ska köpa mig lite pepparkaksdeg och formar till det när jag ska till affären om en liten stund, så blir det pepparkaksbak ikväll. Har glasyr hemma som jag kan pynta lite med på dem efteråt. Mys! Kommer lukta så gott, om jag inte bränner kakorna såklart. Det kommer väl jag lyckas med, såklart.


Samppa påpekade nyss att jag borde ha en fest för att jag fyller 20 den 30 december. Men jag vet inte de ja. Vart ska man vara? Vilka ska man bjuda? Vad ska man göra? Min ekonomi tillåter inte en stor fest direkt heller, så det blir väl bara att sitta hemma och kanske se på någon film eller så. Låter inte så kul, men vad tusan. Det är nyår dagen efter! och mammas födelsedag dagen innan mig. Tre festligheter på raken. Inte undra på att man blir helt slut den första januari när både födelsedagar, julaftonen och nyår gått förbi.



Nej, jag ska ta och sminka mig nu och sen dra till affären. Ser ut som hej kom och hjälp mig för tillfället.


Puss!

Av Jenna - 21 november 2010 22:12

Insåg precis att jag inte är så duktig när det gäller rubriker, så det får bli dagens datum tills vidare. Inte för att rubriken spelar någon roll när knappt någon läser den här bloggen ändå.



Så. Jag åkte till storebror i Västerås igår iallafall. Jag, D och han åt på Max, handlade på Maxi sen åkte vi tills bror lägenhet. Träffade Dennis en sväng och åkte till Görans grav. Fixade lite och kollade också på Emmas grav. Så längesen de båda försvann, men det känns som igår.


Sitter och lyssnar på Familjen och har så mycket jag vill skriva, men samtidigt så är jag inte alls på humör för det. Så jag återkommer en annan dag, så fortsätter jag skriva lite med Nemi & Noome på ansiktsboken.


Puss.

Av Jenna - 20 november 2010 19:15

Jag vill inte kopplas till den här släkten, helt allvarligt talat. Blir fruktansvärt less på det här namnet. Så jag gjorde om lite. Jag är Jenna, Jenna Gun. Så, Jenna Gevär typ. Otroligt vad smart jag är.


Nej, jag måste sluta upp med det här. Få en slags förändring. Jag måste våga och vilja det. Hur som helst. Snart åker jag till bror, för sista gången. Så tänker jag göra. Sen blir det nog till att ha avstängd mobil i en vecka. Förstår ni hur skönt det skulle vara? Seriöst!


Neh, jag ska fixa klart frillan.

Av Jenna - 19 november 2010 16:23

Nytt namn. Så då betyder det att jag ska gå och skaffa en ny blogg också? Rätt uppenbart. Gav blogg.se en chans (som varade i ca 2 minuter) först men det kändes värdelöst att ens försöka blogga och ha deras tråk-teman.


Jag är så fruktansvärt trött. Varit vaken i över 24 timmar och jag vill bara sova. Men det känns värdelöst att sova sådär halv fem på kvällen, för då är hela min kväll förstörd.


Ska försöka orka gå iväg till Coop en sväng. Är sugen på lite lösgodis, och det tänker jag unna mig, no matter what. Kommer väl hem med fem kilo kattmat istället..


Nu tänker jag ta en cigg och dricka min sista cola zero.


Puss så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards