jennaah

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Jenna - 1 december 2010 04:33

Nej, jag tror inte riktigt att blogga är riktigt min grej. Jag verkar inte fixa det så särskilt bra och jag har aldrig någon intressant att skriva om. Vem bryr sig, liksom? Vem läser? Vem har tid, lust, ork och viljan att läsa en blogg där det bara står massa nonsens ändå?


Eh. Vi gör ett försök. Jag testar en gång till, jag skriver om hur min dag har varit. Hurra..


Okej, let's go. Jag vaknade. Rökte. Eh, vad gjorde jag sen? Fråga inte mig! Ingenting antagligen. Inget speciellt åtminstone. Kramades med Canon & Caspian (katterna för er som inte vet. eh, er. Önsketänkande, jag har inte så mycket läsare som ens orkar bry sig, haha) och så har jag & D varit till affären. Fast, jag borde inte ens gått ut. Jag är förkyld (buhu!) och borde vara sängliggandes. Fast, det är inte riktigt min grej. Ni (återigen, vadå ni?) förstår, jag är ingen sovamänniska. Skulle det finnas ett piller eller liknande som gör att jag kan vara vaken hela tiden dygnet runt, då skulle jag vara det. Jag tycker det är grymt skönt att sova, men vafan, vet ni hur många sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor, månader och ÅR som man sover bort under hela sitt liv? Varför inte ta vara på varje minut? Ta vara på? Är det att sitta med en cigg i ena handen och mobilen i andra?


Okej, ni (haha) ser, nonsens. Jag borde sova. man ska inte vara uppe vid den här tiden, har jag hört. Fast, jag är inte som andra. Jag är bara Jenna, och jag är vaken när jag känner för det. Här finns det ingen gå och lägga sig-tid.


Puss på er som inte har något liv och läser det här, nu ska jag röka!


Ps. Om man röker så dör man. Röker man inte så dör man också. Citat av Cornelis Vresswijk. Eller han i filmen. Whatever. Ds.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards